Referenssit
Vähemmän puhetta, enemmän tehtyjä töitä – ja upeita kasvutarinoita. Referenssimme tarjoavat näkymän ILMEläiseen suunnitteluun arvokkaiden kumppanuuksiemme ja mieleenpainuvimpien projektiemme kautta.

Valtra
Traktorivalmistaja Valtra lanseerasi syksyllä 2022 uuden Q-mallisarjan. 230-305 HV -luokkaan sijoittuva Q-sarja oli merkittävä lanseeraus ja pitkään odotettu uutuus täydentämään Valtran mallisarjojen perheen. ILMEen tehtävä oli miettiä mallisarjalle lanseerauskonsepti, joka toisi esiin Q-sarjan vahvuudet voimakkaalla, suoraviivaisella ja mieleen jäävällä tavalla.


YH Kodit
Tärkeiden tietojen oikea-aikainen ja houkutteleva levittäminen eri kohderyhmille on välillä haastavaa. YH Kodit ja ILME keksivät ratkaisuksi rakentaa sisältömarkkinointikokonaisuuden, joka sisälsi kolme tiivistä opasta sekä uusia kohderyhmiä tavoittelevan TikTok-sisältökokonaisuuden.

Elenia
Elenia, Suomen toiseksi suurin verkkopalveluyhtiö, palvelee 438 000 asiakasta Kanta- ja Päijät-Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Arjen sujuvuudesta huolta pitävän Elenian vastuulliseen työhön ja palveluun sopii parhaiten luova ja luotettava kumppani, joka ymmärtää energia-alan, kohderyhmien ja viestinnän haasteita sekä lainalaisuuksia uusia ratkaisuja luoden. Sitoutuneeseen tiimityöhön perustuva kumppanuus tarjoaa merkityksellistä työtä meille, jatkuvaa arvoa asiakkaalle ja mitattavaa menestystä kummallekin osapuolelle.

Loimua
Energia-alan parhaista osaajista käydään kovaa kilpailua. Pitkäaikainen asiakkaamme lämpöyhtiö Loimua Oy päätti aloittaa työnantajamielikuvan ja rekrytointiviestinnän pitkäjänteisen kehittämisen, jotta löytäisivät oikeat osaajat oikeisiin paikkoihin myös jatkossa.

Peikko Group
Erilaisia betoniliitoksia ja liittopalkkeja elementti- ja paikallavalurakentamiseen valmistava Peikko on myös puuta, terästä ja betonia yhdistävän hybridirakentamisen asiantuntija ja edelläkävijä. 2022 syksyllä Peikko oli valmis lanseeraamaan hybridirakentamiseen tarkoitetun PUUCO®-tuoteperheen. Tuotelanseerauksen lisäksi hybridirakentamisen ympärille tarvittiin puoli vuotta kestävä kampanja, joka samalla toimisi lähtölaukauksena jatkuvaan tekemiseen aihepiirin ympärillä.