Toimitusjohtajan paikka auki
ILMEen uuden kipparin rekrytointi on käynnissä. Toimitusjohtajan tärkeimpiä tavoitteita on vahvistaa ILMEen liiketoimintaedellytyksiä, ohjata asiakastyötä strategisempaan suuntaan sekä luotsata aktiivista kasvua. Ihmisläheinen yrityskulttuuri on ILMEessä keskiössä.
Lue lisää
Blogi
ILMEläiset: Heini Karvinen – verkkokehittäjä on ongelmanratkaisija
Heini on Ilmeen kokenut WordPress-verkkosivujen kehittäjä, joka innostuu töissä erityisesti soivan suurista pulmista.
Uutinen
Sujuva duetto kassalla
Päivittäistavarakauppojen ikärajavalvonta on sekä osa kassatyöntekijän työtä että ostajan velvollisuus, mutta ennen kaikkea se on yhteistä vastuunkantoa. Toteutimme toista kautta putkeen Päivittäistavarakauppa PTY ry:lle ikärajavalvonnan tärkeydestä muistuttavan kampanjan, joka näkyy ja kuuluu ympäri Suomen kahden vuoden ajan syksystä 2023 alkaen. Kampanja ja sen kannustava, muista välittämisen tärkeydestä muistuttava pääviesti on otettu positiivisesti vastaan.
Blogi
Natiivimainonta – miksi ja miten?
Natiivimainonta on ketterä mainosmuoto, jolla asiakkaat sitoutetaan brändiin aidosti asiakaslähtöisillä ja kiinnostavilla sisällöillä.
Blogi
Skumppaa ja lasauttelua vai rehtiä tekemisen meininkiä?
Millaista on siirtyä asiakkaalta mainostoimistoarkeen? Sisältöstrategi Laura Kääpä ja sisältöspesialisti Anu Rousku ovat kumpikin tehneet hypyn asiakkaan puolelta ILMEelle. Kuinka he ovat kokeneet muutoksen ja mikä siinä kenties yllätti – niin hyvässä kuin pahassa? Ja mitä asiasta ajattelee ILMEen entinen yhteistyökumppani, nykyinen toimitusjohtaja Jonne Seppä?
Blogi
ILMEläiset: Peppi-Lotta Alanen – työharjoittelussa rohkeus kasvaa onnistumisien ja osaamisen karttuessa
Peppi-Lotta Alanen on tänä vuonna suorittanut ILMEen Tampereen toimistossa kuuden kuukauden graafisen suunnittelun työharjoittelun. Miten arki mainostoimistossa on yllättänyt, ja mitä harjoittelu on Pepille opettanut?
Blogi
NBF väläytti tekoälyn universumia
Nordic Business Forum sukelsi tänä vuonna muutoksen maailmaan. Muutoksen suunta on selvä, sillä tekoälyn kehitysaskeleet ovat huimat. Vaikka et ymmärtäisi mitään AI:stä, maailma muuttuu ympärilläsi. NBF 2023 määritteli sen muutokseksi, jota tekoäly dominoi. Kurkkaa, mitä lähes 7000 globaalin liiketoimintajohtajan summitissa puhuttiin tekoälystä ja miksi sen kehitystä on seurattava.
Blogi
Mutsina ILMEessä
Vanhemmuudessa ja meidän työssämme on paljon yhtäläisyyksiä. Rakastamme kohtaamisia, niin hiekkalaatikolla kuin asiakastapaamisissa. Toimimme tiiminä, ja parhaaseen lopputulokseen pääsemme kuuntelemalla ja ymmärtämällä eri näkökulmia. Viestinnän asiantuntijamme Kati pohtii perhevapaansa jälkeen työ- ja kotielämän yhdistämistä sekä muutosta.
Blogi
ILMEläiset: Eeva Klemetti – harjoittelu on kurkistus alan arkeen
Opintojen aikana käytävä harjoittelu on paras tapa oppia alan ammattilaisilta ja suunnitella omaa urapolkua. Eeva Klemetti työskenteli Ilmeellä korkeakouluopintoihin liittyvän 5 kuukauden harjoittelun projektikoordinaattorina. Eeva jakaa harkkapaikkaa etsivälle parhaat vinkkinsä sopivan paikan löytämiseen.
Blogi
ILMEläiset: Riikka Saarinen – asiakkuusjohtaja, jonka supervoima on mutkattomuus
”Sytyn onnistumisen tunteesta. Se syntyy vain silloin, kun asiakas on tyytyväinen tekemäämme työhön, ja me itse tunnemme, että olemme tiiminä ja kukin omalla panoksellamme onnistuneet”. Millainen ILMEläinen on asiakkuusjohtaja Riikka Saarinen?
Blogi
Kolme somen trendiä, jotka markkinoijan pitää tietää
Onnistuneen somemarkkinoinnin pohjana toimii somestrategia, jonka avulla some palvelee liiketoiminnan tarpeita suunnitelmallisesti ja mitattavasti. Vankka suunta antaa tilaa trendien tehokkaalle hyödyntämiselle. Sosiaalisen median asiantuntijamme Kirsi Rajala kokosi yhteen kolme vuoden 2023 suurinta trendiä.
Blogi
Rohkeus, joka on kasvanut jo 27 vuotta – Oskari Kariste ja ILMEen DNA
Oskari Kariste perusti Mainostoimisto Ilme Oy:n vain 18-vuotiaana vuonna 1996. Mistä rakentuu ILMEen DNA ja mitä tarkoittaa ILMEen lupaus ”Rohkeus kasvaa”? Annetaan Oskarin kertoa omin sanoin.
Blogi