NBF väläytti tekoälyn universumia
Nordic Business Forum sukelsi tänä vuonna muutoksen maailmaan. Muutoksen suunta on selvä, sillä tekoälyn kehitysaskeleet ovat huimat. Vaikka et ymmärtäisi mitään AI:stä, maailma muuttuu ympärilläsi. NBF 2023 määritteli sen muutokseksi, jota tekoäly dominoi. Kurkkaa, mitä lähes 7000 globaalin liiketoimintajohtajan summitissa puhuttiin tekoälystä ja miksi sen kehitystä on seurattava.
Lue lisää
Blogi
Mutsina ILMEessä
Vanhemmuudessa ja meidän työssämme on paljon yhtäläisyyksiä. Rakastamme kohtaamisia, niin hiekkalaatikolla kuin asiakastapaamisissa. Toimimme tiiminä, ja parhaaseen lopputulokseen pääsemme kuuntelemalla ja ymmärtämällä eri näkökulmia. Viestinnän asiantuntijamme Kati pohtii perhevapaansa jälkeen työ- ja kotielämän yhdistämistä sekä muutosta.
Blogi
ILMEläiset: Eeva Klemetti – harjoittelu on kurkistus alan arkeen
Opintojen aikana käytävä harjoittelu on paras tapa oppia alan ammattilaisilta ja suunnitella omaa urapolkua. Eeva Klemetti työskenteli Ilmeellä korkeakouluopintoihin liittyvän 5 kuukauden harjoittelun projektikoordinaattorina. Eeva jakaa harkkapaikkaa etsivälle parhaat vinkkinsä sopivan paikan löytämiseen.
Blogi
ILMEläiset: Riikka Saarinen – asiakkuusjohtaja, jonka supervoima on mutkattomuus
”Sytyn onnistumisen tunteesta. Se syntyy vain silloin, kun asiakas on tyytyväinen tekemäämme työhön, ja me itse tunnemme, että olemme tiiminä ja kukin omalla panoksellamme onnistuneet”. Millainen ILMEläinen on asiakkuusjohtaja Riikka Saarinen?
Blogi
Kolme somen trendiä, jotka markkinoijan pitää tietää
Onnistuneen somemarkkinoinnin pohjana toimii somestrategia, jonka avulla some palvelee liiketoiminnan tarpeita suunnitelmallisesti ja mitattavasti. Vankka suunta antaa tilaa trendien tehokkaalle hyödyntämiselle. Sosiaalisen median asiantuntijamme Kirsi Rajala kokosi yhteen kolme vuoden 2023 suurinta trendiä.
Blogi
Hyvinvoiva työntekijä tekee hyvää koko yhteisölle
ILMEellä työntekijöiden hyvinvoinnista huolehtiminen ei ole pelkkää sanahelinää. Lue Lahden yksikönjohtaja Susanna Nipulin ajatuksia siitä, miten luovalla alalla kehitetään hyvinvoivaa työyhteisöä.
Blogi
Rohkeus, joka on kasvanut jo 27 vuotta – Oskari Kariste ja ILMEen DNA
Oskari Kariste perusti Mainostoimisto Ilme Oy:n vain 18-vuotiaana vuonna 1996. Mistä rakentuu ILMEen DNA ja mitä tarkoittaa ILMEen lupaus ”Rohkeus kasvaa”? Annetaan Oskarin kertoa omin sanoin.
Uutinen
Jonne Seppä luotsaamaan Ilmeen kasvua
Mainostoimisto Ilme Oy on nimittänyt Jonne Sepän toimitusjohtajakseen 17.4.2023 alkaen. Ihmisläheinen yrityskulttuuri on lähellä Sepän sydäntä ja hänen toimintatapansa keskiössä.
Blogi
Sosiaalisen median ja somemarkkinoinnin usein kysytyt kysymykset
Sosiaalinen media on yksi markkinoinnin tehokkain ja mitattavin väylä tavoittaa yrityksen asiakkaat. Lue sisältöspesialisti Kirsi Rajalan vastaukset useimmin kysyttyihin somemarkkinoinnin kysymyksiin!
Blogi
Hakukonemarkkinoinnin eli SEMin usein kysytyt kysymykset
Hakukonemarkkinointi (SEM, Search Engine Marketing) on yksi tärkeimmistä ja kustannustehokkaimmista markkinoinnin muodoista. Digimarkkinoinnin suunnittelija ja Google-guru Juho Tossavainen tietää, miten yrityksesi löydetään ensimmäisten joukossa, kun sitä etsitään verkosta.
Blogi
Verkkosivu-uudistuksen usein kysytyt kysymykset
Osaava tiimi, osallistava prosessi, oma yhteyshenkilö ja sinä. Tälle pohjalle perustuu sujuva ja uudistava verkkopalveluprojekti ILMEen kanssa. Senior Web Developer Riku Turunen kertoo, mitä kannattaa ottaa huomioon verkkosivu-uudistuksessa.
Blogi
Loppu kaaokselle – workflow takaa työrauhan sisältömarkkinointiin
Mikä sisältöstrategia? Mikä workflow? Sisältöspesialistimme Kirsi Rajala antaa parhaat vinkkinsä siihen, miten selvitä kuivin jaloin jatkuvan sisällöntuotannon aallokoissa.
Blogi