Ari Reinikainen aloitti ILMEen 3D- ja AV-suunnittelija
Vaikuttavien videoiden ja animaatioiden taituri Ari Reinikainen aloitti ILMEessä 3D- ja AV-suunnittelijana 6.2.2024. Arin erikoisosaamista ovat 3D-animointi ja visuaaliset tehosteet, myös elokuvauksellinen tyyli on hänelle omiaan.
Lue lisääUutinen
Tommi Turkulainen on uusi Senior AD:mme
Kokenut brändien rakentaja sekä konseptien suunnittelija Tommi Turkulainen aloitti ILMEen Senior AD:na 8.1.2024. Tommi on aiemmin työskennellyt tapahtumatoimistossa sekä useassa mainostoimistossa Art Directorina.Uutinen
Arjen kivijalka kauppakeskus Kivis
Kauppakeskus Kiviksen avausta ennakoivat niin mittavat rakennus-, vuokraus- ja suunnitteluhankkeet kuin ILMEen hyppysissä brändin rakentaminen ja markkinoinnin suunnittelu sekä toteutus.Uutinen
Mikko Nisula tuo uutta strategista otetta asiakkaillemme
Pitkän linjan markkinointikonkari Mikko Nisula on aloittanut ILMEen asiakkuusjohtajana ja strategina 4.12.2023. Hän on aiemmissa töissään vastannut mm. digimarkkinoinnin projekteista, asiakkuuksien kehittämisestä sekä luovien tiimien johtamisesta.Uutinen
Toimitusjohtajan paikka auki
ILMEen uuden kipparin rekrytointi on käynnissä. Toimitusjohtajan tärkeimpiä tavoitteita on vahvistaa ILMEen liiketoimintaedellytyksiä, ohjata asiakastyötä strategisempaan suuntaan sekä luotsata aktiivista kasvua. Ihmisläheinen yrityskulttuuri on ILMEessä keskiössä.Blogi
ILMEläiset: Heini Karvinen – verkkokehittäjä on ongelmanratkaisija
Heini on Ilmeen kokenut WordPress-verkkosivujen kehittäjä, joka innostuu töissä erityisesti soivan suurista pulmista.Uutinen
Sujuva duetto kassalla
Päivittäistavarakauppojen ikärajavalvonta on sekä osa kassatyöntekijän työtä että ostajan velvollisuus, mutta ennen kaikkea se on yhteistä vastuunkantoa. Toteutimme toista kautta putkeen Päivittäistavarakauppa PTY ry:lle ikärajavalvonnan tärkeydestä muistuttavan kampanjan, joka näkyy ja kuuluu ympäri Suomen kahden vuoden ajan syksystä 2023 alkaen. Kampanja ja sen kannustava, muista välittämisen tärkeydestä muistuttava pääviesti on otettu positiivisesti vastaan.Blogi
Natiivimainonta – miksi ja miten?
Natiivimainonta on ketterä mainosmuoto, jolla asiakkaat sitoutetaan brändiin aidosti asiakaslähtöisillä ja kiinnostavilla sisällöillä.Blogi
Skumppaa ja lasauttelua vai rehtiä tekemisen meininkiä?
Millaista on siirtyä asiakkaalta mainostoimistoarkeen? Sisältöstrategi Laura Kääpä ja sisältöspesialisti Anu Rousku ovat kumpikin tehneet hypyn asiakkaan puolelta ILMEelle. Kuinka he ovat kokeneet muutoksen ja mikä siinä kenties yllätti – niin hyvässä kuin pahassa? Ja mitä asiasta ajattelee ILMEen entinen yhteistyökumppani, nykyinen toimitusjohtaja Jonne Seppä?Blogi
ILMEläiset: Peppi-Lotta Alanen – työharjoittelussa rohkeus kasvaa onnistumisien ja osaamisen karttuessa
Peppi-Lotta Alanen on tänä vuonna suorittanut ILMEen Tampereen toimistossa kuuden kuukauden graafisen suunnittelun työharjoittelun. Miten arki mainostoimistossa on yllättänyt, ja mitä harjoittelu on Pepille opettanut?Blogi
NBF väläytti tekoälyn universumia
Nordic Business Forum sukelsi tänä vuonna muutoksen maailmaan. Muutoksen suunta on selvä, sillä tekoälyn kehitysaskeleet ovat huimat. Vaikka et ymmärtäisi mitään AI:stä, maailma muuttuu ympärilläsi. NBF 2023 määritteli sen muutokseksi, jota tekoäly dominoi. Kurkkaa, mitä lähes 7000 globaalin liiketoimintajohtajan summitissa puhuttiin tekoälystä ja miksi sen kehitystä on seurattava.Blogi
Mutsina ILMEessä
Vanhemmuudessa ja meidän työssämme on paljon yhtäläisyyksiä. Rakastamme kohtaamisia, niin hiekkalaatikolla kuin asiakastapaamisissa. Toimimme tiiminä, ja parhaaseen lopputulokseen pääsemme kuuntelemalla ja ymmärtämällä eri näkökulmia. Viestinnän asiantuntijamme Kati pohtii perhevapaansa jälkeen työ- ja kotielämän yhdistämistä sekä muutosta.Blogi