Verkkosivujen trendit 2020

Kannattaako verkkosivujen trendejä seurata? Tarvitseeko sinun tietää, onko sivustollasi pyörivä kissavideo ajanmukainen vai ei?...

Joulun ihmeitä

Olen tunnettu jouluhullu. Ensimmäiset joululahjat ostan kesäalesta, ja Spotifyssa joululaulut soivat jo lokakuussa – kuulokkeista tietenkin....

Markkinointirohkeus – joku suuttui, mitä sitten?

Kun kysytään ammattilaisilta, millainen on hyvä mainos, saadaan useimmiten vastaukseksi, että sellainen, joka herättää tunteita. Tunne tarkoittaa, että viesti on koskettanut vastaanottajaa, päässyt tavalla tai toisella ihon alle. Tunteen herättäminen jättää muistijäljen, jonka toivotaan aktivoivan....

Vaadi lisää tuloksia – ota inbound osaksi markkinointiasi

Et ole varmasti ainoa, jota mainonnan tehottomuus ja tuloksettomuus ovat joskus turhauttaneet. On totta, että oman viestinsä läpivieminen on nyt vaikeampaa kuin koskaan, koska mainosviestejä on yksinkertaisesti niin paljon....

Mikä on in? Viestintäseminaarin kymmenen tärppiä

Viime kuussa PR-ammattilaiset ympäri maailmaa kokoontuivat yhteen Lissaboniin ICCO-seminaariin. International Communications Consultancy Organisationsin vuosittain järjestettävän tapahtuman teema oli tänä vuonna Transformation ’19. Intiimi seminaari loikkasi pelottomasti altaan syvään päähän ja käsitteli viestintäalan muutosta ja muutostarvetta rohkeasti. ...

Strategisena asiakkaana perhe(yritys)

Perhemäisyys ei yksin riitä menestymään nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. Perheyritysten on uudistuttava ymmärtämällä toimintaympäristön ja erityisesti asiakkaiden tarpeiden muutoksia....

Työnantajamielikuva syntyy sisältä

Työnantajamielikuvaa rakennetaan usein ulkoisiin kanaviin ja kohderyhmiin panostaen. Älä kuitenkaan unohda nykyistä työporukkaa, kun tavoitteena on rekrytoida uusia työyhteisön jäseniä!...

Tilaisuus on tuhannen taalan paikka

Lähes jokainen meistä joutuu tai pääsee, vähän omasta asenteesta riippuen, rakentamaan elämänsä aikana tilaisuuden tai useamman....

Pakkaus rakentaa brändiä

Brändi on mielikuva, jonka jokainen ihminen itse muodostaa tuotteesta, palvelusta ja yrityksestä. Se voi olla hyvin erilainen jokaisella, vaikka valtaosa näkee brändin samoin, ja myös muuttua ympäröivän maailman mukana. ...