Menesty somessa – älä feikkaa, ole ihmiselle ihminen

Onnistunut markkinointi sosiaalisessa mediassa vaatii suunnitelmallisuutta. On hyvä määritellä ketä ja mitä halutaan tavoitella, miten, missä, milloin… ja niin edelleen. ...

Yksisarvinen eteisessä

Tampereen porukkamme löydät nykyään uudesta osoitteesta. Uudet toimitilat eivät suinkaan ole pelkkää sisustamista, muuttopitsoja ja kilistelyjä. Muuttoomme ja muutokseemme mahtui paljon isoja pohdintoja siitä, mitä uusilta tiloiltamme haluamme ja tarvitsemme. ...

Oodi rohkeudelle

Asiakaspalveluharjoittelijamme Laura päätti rohkeasti hypätä kohti tuntematonta ja tavoitella unelmaansa mainostoimistoelämän ulkopuolella. Laura pohdiskelikin hieman, mitä se rohkeus oikein on....

Yksinkertaisuuden voima

Päätä alkaa särkeä, verisuonet pullistuvat ohimoilla ja tuskan hiki puskee päälle. Otsalohkossa jyskyttää vain yksi kysymys ”Miksi helvetissä tämäkin on tehty näin vaikeaksi?”. Tuntuuko tutulta? Noh, se oli retorinen kysymys sillä kyllähän näitä hetkiä mahtuu vuoteen yllättävän paljon - sinullakin....

PILLISTÄ KIINNI!

Muovittomuus on parhaillaan yksi trendaavimmista aiheista maailmassa. Kuvat jättimäisistä roskalautoista merissä, muoviin takertuneista kilpikonnista ja kuolleista valaista aiheuttivat viime vuonna varsin nopean vastareaktion sosiaalisessa mediassa....

Jaa tunteita liikkuvalla kuvalla

Liikkuvan kuvan merkitys markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti digitalisoitumisen ja kuvauslaitteiden teknisen kehityksen myötä. Samalla tuotantotavat pirstaloituvat kattamaan yhä moninaisempia käyttötarkoituksia kaikenlaisilla budjeteilla...

Kohti viiden tähden työpäiväkokemusta

Työpäiväkokemukseen täytyy panostaa, myös Suomen parhaimmissa työpaikoissa....

Instagram Stories – Tarinoista tuloksiin

Vuosi 2018 on videon vuosi. Tätä on toki toisteltu jo ainakin vuodesta 2015 asti, mutta Instagram Stories -toiminnon räjähdysmäisen kasvun ja uusien ominaisuuksien myötä hokemasta on viimein tulossa täyttä totta....

Ylpeänä yhden viikon vuodessa?

Sateenkaaren väriset profiilikuvat ja Pride-viikko herätti meillä mielenkiintoisen sisäisen keskustelun – ja hyvä niin. Tasa-arvo ei ole markkinointikikka vaan jatkuvaa työtä ja konkreettisia tekoja....