Siirry pääsisältöön
Uutinen 18.11.2024

ILME mukana rakentamassa Winter of Salesia

Myyntiin ja markkinointiin keskittyvä Winter of Sales -tapahtuma järjestetään 7.2.2025 Sibeliustalolla Lahdessa.

Toista kertaa järjestettävä alkuvuoden energisin myynnin ja markkinoinnin tapahtuma Winter of Sales on merkittävä paikallinen panostus. Tapahtuman järjestäjänä toimii School of Sales, jonka lisäksi mukana tapahtumaa luomassa ovat mm. Lahden kaupunki, LUT University, LUT Business School, ILME sekä useat muut toimijat.

Winter of Sales 2025 -tapahtuman ohjelmasisältöä, ILMEttä sekä muuta projektitiimiä yhdistävät teemat ovat myynti, markkinointi, kasvu ja kansainvälistyminen. Siksi ILMEelle oli luontevaa lähteä mukaan rakentamaan entistä vaikuttavampaa tapahtumaa.

”On palkitsevaa päästä sekä kasvattamaan Lahden alueen vetovoimaa että avaamaan keskusteluja myynnin ja markkinoinnin merkityksestä kannattavan kasvun ajureina niin valtakunnan tasolla kuin kansainvälisissäkin foorumeissa”, iloitsee ILMEen kaupallinen johtaja Tiina Viljanen.


Lahden Sibeliustalolla tunnelmaa aistimassa Social Companyn Sani Leino, ILMEen Tiina Viljanen ja LADECin Marian Vainiomäki. Kameran takana Inspiroiva Creativen Ville Heiskanen.

Ilmeläisten käsistä on syntynyt Winter of Sales 2025 -tapahtuman identiteetti, joka ammentaa vahvan ja dynaamisen kerrontansa kasvusta. Kaupallinen kasvu on visualisoitu ilmeeseen pylväsdiagrammien ja geometristen kuvioiden muodossa. Tunnukseen on myös sisään piirrettynä “Rock on” \m/ -merkki symboloimaan tahtoa ja voittamisen asennetta. Värimaailma viestii raikkaasta ja energisestä talvipäivästä Lahdessa ja sähkönsininen on tuotu mukaan kuvaamaan verkostoitumisen voimaa.

Myös tapahtuman verkkosivut ovat sekä suunnittelun että toteutuksen osalta ILMEen käsialaa. ILME vastaa myös tapahtuman viestinnästä ja markkinoinnista yhdessä tapahtuman muun projektitiimin kanssa.

”Kun palavereissa istuu kompakti ja inspiroitunut suunnittelutiimi, jolla on osaamista, yhteinen tavoite, kattavat verkostot sekä kyky saada asioita tapahtumaan, on meillä käsissä tapahtuma, jonka kerrannaisvaikutukset heijastuvat koko myynnin ja markkinoinnin toimialaan”, jatkaa Viljanen.

Tapahtuman kotimaisten ja kansainvälisten puhujien joukkoon lukeutuvat muun muassa kansainvälisesti arvostettu markkinoinnin professori Deva Rangarajan Pariisista, myynnin- ja asiakaskokemuksen kehittämisen moniottelija Sani Leino, sarjayrittäjä ja sijoittaja Kim Väisänen sekä GreenTech-innovaation sanansaattaja Sara La Fountain. Puheenvuoroja kuullaan esimerkiksi otsikoilla “Menestyvän kasvun kaava – näihin teemoihin voittavat organisaatiot keskittyvät juuri nyt”, “Aircohol – ilmasta viinaa” ja “Tiedepuistosta Tokioon – Blanccon kasvutarina äärettömään ja yli”.

Winter of Sales koostuu maksuttomasta päätapahtumasta sekä aamupäivällä ennen päätapahtumaa järjestättävästä maksullisesta VIP-tilaisuudesta. Virallisia jatkoja vietetään OmaSp:n toimitiloissa Lahden keskustassa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: winterofsales.fi

Toivottavasti nähdään helmikuussa Sibeliustalolla Lahdessa!