
TevellaUudistuvaa liiketoimintaa tukeva brändi
Liiketoimintastrategian sparraaminen ja kirkastaminen sekä arvojen muotoilu toimivat tärkeänä starttina brändiuudistukselle, jonka keskeisenä tavoitteena on Tevellan johtaminen asiantuntijataloksi.
Brändiuudistukseen liittyvä työ kesti noin puoli vuotta ensimmäisestä johtoryhmän ja markkinoinnin strategiasparrista henkilöstön brändinjulkistusjuhliin. Yhteiseen matkaamme sisältyi notkea sekä osallistava prosessi, jossa kaikki positiosta riippumatta ottivat osaa brändin kehittämiseen.
Tevellan brändiuudistuksessa keinomme olivat: strategiasparri (johtoryhmä ja markkinointi), strategian kiteytys ja kuvitus, arvojen kirkastus (koko henkilöstö), visuaalinen brändiuudistus, tuoteinnovaatiot (tuoteryhmäpäälliköt) sekä erilaiset sidosryhmiä osallistavat kyselyt verkossa. Brändiuudistuksen lopputuloksena Tevellan väellä on käytössä laaja-alainen brändikäsikirja.
Osana brändiuudistusta muotoilimme Tevellan äänensävyn ja loimme pohjaa brändiä vahvistavalle viestinnälle. Yhdessä loimme rungon myös viestinnän taktiselle suunnittelulle ja toteutukselle.

Selkeillä askelmerkeillä eteenpäin
Brändiuudistuksen myötä ymmärrys yhtiön vahvuuksista, erottavista tekijöistä ja oman työn yhteydestä brändiin, on kirkastunut sisäisesti. Selkeä brändi-identiteetti luo tärkeän perustan yrityksen liiketoiminnan kehittämiselle ja markkinoinnille. Työ brändin kehittämiseksi jatkuu joka päivä – nyt aiempaa selkeämmillä askelmerkeillä, tavoitteellisesti ja tuloksellisesti.

Tevella Oy
Tevella Oy on johtava päiväkotien ja koulujen toimintavälineiden ja kalusteiden toimittaja Suomessa. Vuonna 1984 perustetun yhtiön ydintoiminnan muodostavat laadukkaat oppimis- ja kasvuympäristöjen kalusteet sekä leikki-, liikunta-, oppimis- ja opetusvälineet.
Katso myös

Rakennusliike Lapti
Rakennusliike Lapti halusi päivittää brändinsä tukemaan uudistettua strategiaansa. Rohkeampaa brändiä valikoitui rakentamaan ILME.
Kalaneuvos – ohjelmayhteistyöllä potkua myyntiin
Erilaiset kalat kuuluvat suomalaiseen joulupöytään. Koska kilpailu eri brändien välillä on tiukkaa, Kalaneuvos halusi varmistaa, että kuluttajien lautasille löytävät jouluna 2024 yhä useammin heidän laadukkaat ja monipuoliset kalatuotteensa.