
MRoomParturiketju Floridan markkinaan
Kirkastimme Euroopan suurimman miesten parturiketju M Roomin brändiä ennen sen ainutlaatuisen palvelukonseptin laajentamista Yhdysvaltoihin Floridan markkinaan.
Konseptin ja markkinoinnin räätälöimisen lisäksi kansainvälistyminen maailman suurimmille markkinoille vaati merkittäviä muutoksia esimerkiksi hinnoittelussa sekä henkilöstön koulutuksessa ja koulutusmateriaaleissa, joita suunnittelimme yhdessä M Roomin kanssa.
Lisäksi olimme mukana toteuttamassa M Roomin uutta logoa, More Than a Barber -palvelulupausta, Skin Techin lanseerausta, MGroom-tuoteryhmän uusia pakkauksia, sijoittajamateriaaleja, markkinointikampanjoita sekä myymäläkonseptia.

Mitä teimme?
- Kansainvälistymisstrategia
- Aineistosuunnittelu
- Logo
- Pakkaussuunnittelu
Vauhtia uusille markkinoille
M Roomin liiketoiminta Floridan markkinassa on kannattavaa ja vahvassa kasvussa.

M Room
M Room on miesten parturiliikeketju. Ketjulla on 78 parturiliikettä Suomessa, Ruotsissa, Saksassa, Latviassa, Virossa, Norjassa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Franchising-periaatteella toimivan parturiliikeketjun perusajatuksena on jäsenyys sekä palveluiden tarjoaminen ilman ajanvarausta.
Katso myös

Rakennusliike Lapti
Rakennusliike Lapti halusi päivittää brändinsä tukemaan uudistettua strategiaansa. Rohkeampaa brändiä valikoitui rakentamaan ILME.
Kalaneuvos – ohjelmayhteistyöllä potkua myyntiin
Erilaiset kalat kuuluvat suomalaiseen joulupöytään. Koska kilpailu eri brändien välillä on tiukkaa, Kalaneuvos halusi varmistaa, että kuluttajien lautasille löytävät jouluna 2024 yhä useammin heidän laadukkaat ja monipuoliset kalatuotteensa.