
MRoomParturiketju Floridan markkinaan
Kirkastimme Euroopan suurimman miesten parturiketju M Roomin brändiä ennen sen ainutlaatuisen palvelukonseptin laajentamista Yhdysvaltoihin Floridan markkinaan.
Konseptin ja markkinoinnin räätälöimisen lisäksi kansainvälistyminen maailman suurimmille markkinoille vaati merkittäviä muutoksia esimerkiksi hinnoittelussa sekä henkilöstön koulutuksessa ja koulutusmateriaaleissa, joita suunnittelimme yhdessä M Roomin kanssa.
Lisäksi olimme mukana toteuttamassa M Roomin uutta logoa, More Than a Barber -palvelulupausta, Skin Techin lanseerausta, MGroom-tuoteryhmän uusia pakkauksia, sijoittajamateriaaleja, markkinointikampanjoita sekä myymäläkonseptia.

Mitä teimme?
- Kansainvälistymisstrategia
- Aineistosuunnittelu
- Logo
- Pakkaussuunnittelu
Vauhtia uusille markkinoille
M Roomin liiketoiminta Floridan markkinassa on kannattavaa ja vahvassa kasvussa.

M Room
M Room on miesten parturiliikeketju. Ketjulla on 78 parturiliikettä Suomessa, Ruotsissa, Saksassa, Latviassa, Virossa, Norjassa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Franchising-periaatteella toimivan parturiliikeketjun perusajatuksena on jäsenyys sekä palveluiden tarjoaminen ilman ajanvarausta.
Katso myös

Valtra
Traktorivalmistaja Valtra lanseerasi syksyllä 2022 uuden Q-mallisarjan. 230-305 HV -luokkaan sijoittuva Q-sarja oli merkittävä lanseeraus ja pitkään odotettu uutuus täydentämään Valtran mallisarjojen perheen. ILMEen tehtävä oli miettiä mallisarjalle lanseerauskonsepti, joka toisi esiin Q-sarjan vahvuudet voimakkaalla, suoraviivaisella ja mieleen jäävällä tavalla.
YH Kodit
Tärkeiden tietojen oikea-aikainen ja houkutteleva levittäminen eri kohderyhmille on välillä haastavaa. YH Kodit ja ILME keksivät ratkaisuksi rakentaa sisältömarkkinointikokonaisuuden, joka sisälsi kolme tiivistä opasta sekä uusia kohderyhmiä tavoittelevan TikTok-sisältökokonaisuuden.