
MRoomParturiketju Floridan markkinaan
Kirkastimme Euroopan suurimman miesten parturiketju M Roomin brändiä ennen sen ainutlaatuisen palvelukonseptin laajentamista Yhdysvaltoihin Floridan markkinaan.
Konseptin ja markkinoinnin räätälöimisen lisäksi kansainvälistyminen maailman suurimmille markkinoille vaati merkittäviä muutoksia esimerkiksi hinnoittelussa sekä henkilöstön koulutuksessa ja koulutusmateriaaleissa, joita suunnittelimme yhdessä M Roomin kanssa.
Lisäksi olimme mukana toteuttamassa M Roomin uutta logoa, More Than a Barber -palvelulupausta, Skin Techin lanseerausta, MGroom-tuoteryhmän uusia pakkauksia, sijoittajamateriaaleja, markkinointikampanjoita sekä myymäläkonseptia.

Mitä teimme?
- Kansainvälistymisstrategia
- Aineistosuunnittelu
- Logo
- Pakkaussuunnittelu
Vauhtia uusille markkinoille
M Roomin liiketoiminta Floridan markkinassa on kannattavaa ja vahvassa kasvussa.

M Room
M Room on miesten parturiliikeketju. Ketjulla on 78 parturiliikettä Suomessa, Ruotsissa, Saksassa, Latviassa, Virossa, Norjassa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Franchising-periaatteella toimivan parturiliikeketjun perusajatuksena on jäsenyys sekä palveluiden tarjoaminen ilman ajanvarausta.
Katso myös

Teerenpeli
Teerenpelin verkkosivujen uudistusprojekti startattiin syksyllä 2024. Teerenpelin kasvava, eloisa brändi tarvitsi tuekseen alustan, joka mukautuu tuleviin myyntimahdollisuuksiin, heijastaa heidän rohkeaa toimintatapaansa ja palvelee asiakkaita saumattomasti eri kosketuspisteissä.
PTY ry – Muovikassien kulutuksen vähentäminen
Vuonna 2023 suomalaiset ostivat noin 344 miljoonaa muovikassia eli yli 61 kassia henkilöä kohti. EU:n lainsäädäntö edellyttää mailta toimia kassikulutuksen pysyväksi vähentämiseksi. Päivittäistavarakaupan ja ympäristöministeriön yhteisen viestintäkampanjan tavoitteena on vähentää kaupasta ostettujen kertakäyttöisten muovikassien kulutusta.