
HiltonAamiaiskonseptin kiteytys ja toteutus
Maailmanlaajuisen Hilton-hotelliketjun aamiainen vaati uutta ajatusta toimiakseen lokaalilla tavalla myös Suomen Hilton-hotelleissa. Asiakkaamme kanssa pidetyn aloituspalaverin jälkeen lähdimme kirkastamaan konseptia sanalliseen muotoon esitettyjen toiveiden mukaisesti. Aamiaiskonsepti uudistettiin helmikuussa 2018.
Uuden aamiaispöydän tarjonta korostaa eri ruokavalioiden tasapuolista huomioimista, pohjoismaisia superfoodeja ja terveellisiä, mielenkiintoisia aamiaislisukkeita. Ajatus on, että ei ole olemassa erityisruokavalioita, vaan ainoastaan erityisiä asiakkaita. Näitä seikkoja huomioimme toteuttamassamme konseptissa.
Toteutimme konseptin lisäksi kaikki siihen liittyvät markkinointimateriaalit, kuten videon, tuote- ja opaskyltit sekä pöytätabletit.
Hotellivieraat ovat ottaneet uuden konseptin innokkaasti vastaan. Uudet, kiinnostavat aamiaistuotteet ovat nostaneet aamiaisen profiilia entistäkin korkeammalle tasolle.


Mitä teimme?
- Konseptointi
- Graafinen suunnittelu
- Videotuotanto
Hilton
Hilton-hotelliketju on perustettu vuonna 1919 Yhdysvalloissa. Hotelleja on n. 570 ympäri maailmaa. Hilton on toiminut Suomessa vuodesta 2003 lähtien, ja nykyisin hotelleja on Suomessa kolme: Hilton Helsinki Kalastajatorppa, Hilton Helsinki Strand ja Hilton Helsinki-Vantaa Airport
Katso myös

Elenia
Elenia, Suomen toiseksi suurin verkkopalveluyhtiö, palvelee 438 000 asiakasta Kanta- ja Päijät-Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Arjen sujuvuudesta huolta pitävän Elenian vastuulliseen työhön ja palveluun sopii parhaiten luova ja luotettava kumppani, joka ymmärtää energia-alan, kohderyhmien ja viestinnän haasteita sekä lainalaisuuksia uusia ratkaisuja luoden. Sitoutuneeseen tiimityöhön perustuva kumppanuus tarjoaa merkityksellistä työtä meille, jatkuvaa arvoa asiakkaalle ja mitattavaa menestystä kummallekin osapuolelle.
Loimua
Energia-alan parhaista osaajista käydään kovaa kilpailua. Pitkäaikainen asiakkaamme lämpöyhtiö Loimua Oy päätti aloittaa työnantajamielikuvan ja rekrytointiviestinnän pitkäjänteisen kehittämisen, jotta löytäisivät oikeat osaajat oikeisiin paikkoihin myös jatkossa.