
ExelExel Compositesin 3D-animaatiot
Exel Composites nähdään usein vain komposiittituottajana. Yrityksen osaaminen on kuitenkin ennen kaikkea uusien ratkaisujen löytämisessä. Exelin ansiosta tuotetaan kestäviä, kevyitä ja ympäristöystävällisiä ratkaisuja eri toimialoille.
Lähdimme esittelemään Exelin osaamista 3D-videoina, joita hyödynnetään erityisesti messuilla ja verkossa. Toteutimme kaksi videota: yleismessuvideo ja eritoten kuljetusalan toimijoille suunnattu animaatio. 3D-animoinnin vahvuus on, että vaikeasti kuvattavissa olevat tuotantoprosessin vaiheet voidaan esittää ja liittää tiettyyn käyttötarkoitukseen selkeästi.
Tuotantona 3D-videot sisältävät samat vaiheet kuin muutkin videotuotannot: käsikirjoitus, kuvasuunnittelu ja -käsikirjoitus, 3D-toteutus, leikkaus ja editointi sekä äänisuunnittelu. Erikoisuutena Exelin videoissa on meidän tuottamamme, uniikki ääniraita. Soitimme, äänitimme ja miksasimme musiikin Exelille.

Mitä teimme?
- Animaatioiden käsikirjoitus
- Kuvasuunnittelu- ja käsikirjoitus
- 3D-toteutus
- Leikkaus
- Äänisuunnittelu
- Musiikin tuotanto sävellyksestä toteutukseen
Selkeämpää viestintää komposiittituotteista
Palaute on ollut kautta linjan positiivista. Videot avaavat Exelin tuotantoprosessia ja komposiittituotteiden tarjoamia mahdollisuuksia eri teollisuuden aloille selkeästi ja ymmärrettävästi.
Exel Composites
Exel Composites Oyj on Nasdaq Helsinki Oy:ssä listattu maailman johtava komposiittiteknologiayhtiö, joka suunnittelee ja valmistaa komposiittituotteita ja -ratkaisuja vaativiin sovelluksiin.
Katso myös

Teerenpeli
Teerenpelin verkkosivujen uudistusprojekti startattiin syksyllä 2024. Teerenpelin kasvava, eloisa brändi tarvitsi tuekseen alustan, joka mukautuu tuleviin myyntimahdollisuuksiin, heijastaa heidän rohkeaa toimintatapaansa ja palvelee asiakkaita saumattomasti eri kosketuspisteissä.
PTY ry – Muovikassien kulutuksen vähentäminen
Vuonna 2023 suomalaiset ostivat noin 344 miljoonaa muovikassia eli yli 61 kassia henkilöä kohti. EU:n lainsäädäntö edellyttää mailta toimia kassikulutuksen pysyväksi vähentämiseksi. Päivittäistavarakaupan ja ympäristöministeriön yhteisen viestintäkampanjan tavoitteena on vähentää kaupasta ostettujen kertakäyttöisten muovikassien kulutusta.