![](https://www.ilme.fi/wp-content/uploads/2020/12/AINOA-1-1-1.jpg)
AINOAKauppakeskus AINOAn katalogiuudistus
Ilme puhalsi uutta henkeä kehittyvän ja kasvavan AINOAn tärkeimpään printtimediaan, kaksi kertaa vuodessa ilmestyvään katalogiin.
Ideoimme asiakkaan kanssa toteutetun strategiatyöpajan pohjalta näyttävän ja uuden lähestymistavan sekä sisällön. Katalogi koki todellisen muutoksen kertakäyttöisestä myyntijulkaisusta säilytettäväksi ideakuvastoksi ja myynnin edistäjäksi. Konseptin yhteydessä suunniteltu uusi kuvalinja on toiminut suunnannäyttäjänä myös muussa AINOAn mainonnassa. Idean, konseptin ja sisällöntuotannon lisäksi myös toteutus kuvausjärjestelyineen on tehty meillä.
![](https://www.ilme.fi/wp-content/uploads/2020/12/AINOA-2-1-.jpg)
Mitä teimme?
- Konseptisuunnittelu
- Sisällöntuotanto
- Graafinen suunnittelu
- Valokuvaus
Odotettu sesongin avaaja
Katalogi jaettiin osittain lähialueen koteihin, ja loput 120 000 kappaleen painoksesta noudettiin kauppakeskuksesta. Uudistuneen katalogin palaute on ollut positiivista, ja katalogi on pidetty sekä odotettu sesongin avaaja.
AINOA
AINOA on Espoon Tapiolassa sijaitseva, kasvava kauppakeskus. AINOA valmistui kokonaisuudessaan syksyllä 2019, jolloin kauppakeskuksessa on yhteensä yli 100 liikettä.
Katso myös
![](https://www.ilme.fi/wp-content/uploads/2024/07/Hero-1920x1080_3-1024x576.jpg)
Danfoss Power Solutions divisioonan identiteetti
Danfoss Power Solutions valmistaa mm. avoimen piirin pumppuja, patruunaventtiilejä, hydraulisia integroituja virtapiirejä (HIC) sekä erilaisia ohjaimia ja näyttöjä yhden neljäksi liiketoimintayksiköksi jakautuvan divisioonan alla. Tavoitteemme oli luoda yhteinen viestinnällinen ja visuaalinen identiteetti divisioonalle, jonka liiketoimintayksiköiden tuotteet ja tavoitteet poikkeavat toisistaan.![](https://www.ilme.fi/wp-content/uploads/2024/06/Kesakampanja_2024_Kalaneuvos_paakuva-1-1024x576.jpg)
Kalaneuvos kesäkampanja 2024
Kesä on elintarvikemarkkinoinnin kulta-aikaa. Jotta kotimainen kala-alan suunnannäyttäjä erottautuisi tästä hyvin taktisesta ja tuotekeskeisestä mainonnasta, Kalaneuvoksen vuoden 2024 kesäkampanjaa lähdettiin rakentamaan tunteisiin vetoavan kampanjavideon ympärille.![](https://www.ilme.fi/wp-content/uploads/2024/06/Danfoss-Orbital-motors-Hero-1-1920x1080-1-1024x576.jpg)