Uuden ihonhoito­tuotteen lanseeraus medialle ja vaikuttajille

Bio-Oil

Lanseeraus toteutettiin järjestämällä medialle, vaikuttajille ja bloggaajile tilaisuus Hotel St. Georgen talvipuutarhassa. Ilme vastasi tilaisuuden konseptista, media- ja vaikuttajarekisterin koostamisesta, kutsuprosessista ja tilaisuuden sujuvasta kulusta. Tilaisuudessa kuultiin niin Orkla Caren edustajien puheenvuorot liittyen Bio-Oilin uutuuteen ja brändiin sekä ihotautien erikoislääkärin kooste tämänhetkisistä ihoon ja ihotauteihin liittyvistä teemoista.

Lisäksi hotellin kauneushoitolan henkilökunta toteutti demohoitoja Bio-Oil-tuotteilla. Tilaisuuden ohella laadittiin uutuuden mediatiedote sekä tarjottiin tuotteita niin median kuin vaikuttajien testattavaksi.

Lanseeraustilaisuuteen osallistui yli 20 kauneus-, terveys- ja lifestyle-toimittajaa ja -bloggaajaa. Lanseerauksen ansiosta Bio-Oil-tuotteet saivat näkyvyyttä monissa aikakauslehdissä ja blogeissa.

Mitä teimme:

  • Konseptityö
  • Tapahtuman järjestäminen
  • Kutsuprosessi
  • Mediatiedote
  • Media pitching

PR:llä tunnettuutta

Ilmeen PR-toimenpiteiden tavoitteena on saada asiakasyrityksillemme sekä heidän edustamilleen brändeille, tuotteille ja palveluille positiivista mediajulkisuutta. Ansaittu näkyvyys mediassa lisää esillä olevien aiheiden tunnettuutta ja kiinnostavuutta kuluttajien keskuudessa.

”Ilmeen brändi- ja PR-spesialisti Karri Harjun kanssa oli helppoa ja hauskaa suunnitella tapahtumaa. Karri on idearikas alan konkari, jolla on erinomaiset verkostot. Lanseeraustilaisuus onnistui erinomaisesti.”

– Brand Manager Heta Partanen Orkla Care

Orkla Care Finland

Arpien ja raskausarpien häivyttämiseen tarkoitettu öljypohjainen Bio‑Oil tuotiin markkinoille vuonna 1987. Se on nykyään markkinoiden johtava arpia ja raskausarpia hoitava tuote. Bio-Oil lukeutuu yhdeksi lukuisista Orkla Caren suosituista brändeistä. Orkla Care Finland tarjoaa henkilökohtaisen hyvinvoinnin tuotteita, terveys- ja haavanhoitotuotteita, kotitalouden puhdistustuotteita sekä laadukkaita alusvaatteita ja vaatteita.

Bio-Oil-tuoteperhe kasvoi vuoden 2019 lopussa Bio-Oil Geeli kuivalle iholle -tuotteella. Pitkän kehityksen myötä syntynyt uutuus tarjoaa ylivertaisen 87 prosentin osuuden ihoa hoitavaa öljyä. Bio-Oil Geelin lanseerauksen avulla se tehtiin tunnetuksi kauneus-, terveys- ja lifestyle-toimittajille, -vaikuttajille ja -bloggaajille. Lisäksi nostimme Bio-Oil-brändin median top of mindiin.

Minna Tuovinen

Lisätietoja antaa

Minna Tuovinen

Myynnin asiantuntija

045 679 0821