Tämä on ilmeisesti markkinointia –seminaari keräsi tuvan täyteen Sibeliustalossa

Ilmeen ja MTV:n järjestämä Tämä on ilmeisesti markkinointia –seminaari keräsi maaliskuun lopussa Sibeliustaloon yli 80 päijäthämäläistä liike-elämän edustajaa kuulemaan markkinoinnin uusista trendeistä.

Aamukahveilla alkaneen tilaisuuden ensimmäisenä puhujana kuultiin Ilmeen hallituksessakin toimivaa Mikael Jungneria, joka puhui henkilöbrändin rakentamisesta. Aamupäivää jatkoi Suomen taitoluisteluliiton viestintäpäällikkö Mila Kajas, joka puhui sponsoroinnin nykymuodoista ja urheilijoiden hyödyntämisestä brändin rakentamisessa.  MTV Nextin Jere Teutari kertoi sisällön merkityksestä markkinoinnissa ja valotti mediatalon näkökulmia kiivaana käyvään sisältökeskusteluun. Aamupäivän päätti Ron de Jeremy –rommin isä Olli Hietalahti kertomalla inspiroivan tarinan siitä, miten hetken päähänpistosta syntyi koko maailman valloittanut rommibrändi – ja vieläpä ilman markkinointibudjettia.

Rommimaistiaisten kautta lounaalle virtasi joukko tyytyväisiä seminaarivieraita. Positiivisesta palautteesta onnellisena Ilme suunnitteleekin jo seuraavaa tilaisuutta tarjota asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen kiinnostavia näköaloja markkinoinnin maailmaan.

Tunnelmia 27.3.15 Sibeliustalossa pidetystä seminaarista näet täältä.

Jaa: