Stala aloitti yhteistyön Ilmeen kanssa

Pesupöydistä ja postilaatikoista tunnettu lahtelainen Stala aloittaa yhteistyön Mainostoimisto Ilmeen kanssa. Kumppanin valinnassa painoi eniten toimiston kyky olla mukana arjen pienistä toimenpiteistä suurempiin markkinoinnin linjauksiin saakka. Ilme jatkaa yhteistyötä edelleen Stalan sisaryhtiön Stalatuben kanssa.

– Siinä missä Stalatube on puhdasta b-to-b:tä,  Stalan markkinointiviestintä kohdistuu jakelutiehen sekä suoraan kuluttajille, sanoo Ilmeen toimitusjohtaja Mikko Eskelinen.

– Stala on hieno design-brändi ja hienon historian omaava perheyhtiö. Tuotteiden ja brändin tunnettuus on Suomessa hyvällä tasolla, mutta muissa Pohjoismaissa on vielä reilusti tilaa kasvulle.

– Ilme tuntee arvomme ja tapamme työskennellä. Perheyhtiössä näillä on suri merkitys, kertoo toimitusjohtaja ja Stalan 40 vuotta sitten perustaneen Reino Rajamäen tytär Tuija Rajamäki.

Kodin sisustus- ja remontointipäätösten teko siirtyy vahvasti verkkoon. Stalalla on jo vuosia ollut verkossa Stala Designer –suunnitteluohjelma. Sen avulla kuluttaja tai keittiösuunnittelija voi suunnitella mittojen mukaisen pesupöydän, jonka Stala lupaa toimittaa viidessä työpäivässä tilauksesta asennuspaikkaan.

– Nyt ei olla tekemässä hienosäätöä brändiin ja sen mielikuviin, vaan kasvattamassa markkinaosuuksia kaikissa tuoteryhmissä, jatkaa myynti- ja markkinointijohtaja Pasi Kallio Stalalta.

– Stalalla on paljon tarjottavaa ja uusia innovaatioita sisustusbuumiin. Jos rahat eivät riitä kokonaiseen keittiöremonttiin, keittiön toimivuutta ja ulkonäköä voi helposti kohentaa pesupöydän ja siihen liitettävien lisäosien kuten leikkuutasojen ja läviköiden sekä roska-astiastojen vaihdolla. Ne kun ovat arjen sujuvuuteen eniten vaikuttavia asioita, jatkaa Mikko Eskelinen.

Stalan tiimin muodostavat asiakkuusjohtaja Joona Kallinen, copywriter Saara Harju, AD/graafinen suunnittelija Joni Tarhonen sekä Ilme Digitalin Jarkko Forsberg.

Jaa: