HAASTE

Aamiaiskonseptin kiteytys ja toteutus

Hilton-hotelliketju on perustettu vuonna 1919 Yhdysvalloissa. Hotelleja on n. 570 ympäri maailmaa. Hilton on toiminut Suomessa vuodesta 2003 lähtien, ja nykyisin hotelleja on Suomessa kolme: Hilton Helsinki Kalastajatorppa, Hilton Helsinki Strand ja Hilton Helsinki-Vantaa Airport.

RATKAISU

Raikas ja houkutteleva aamiaiskonsepti

Maailmanlaajuisen Hilton-hotelliketjun aamiainen vaati uutta ajatusta toimiakseen lokaalilla tavalla myös Suomen Hilton-hotelleissa.

Asiakkaamme kanssa pidetyn aloituspalaverin jälkeen lähdimme kirkastamaan konseptia sanalliseen muotoon esitettyjen toiveiden mukaisesti. Aamiaiskonsepti uudistettiin helmikuussa 2018. Uuden aamiaispöydän tarjonta korostaa eri ruokavalioiden tasapuolista huomioimista, pohjoismaisia superfoodeja ja terveellisiä, mielenkiintoisia aamiaislisukkeita. Ajatus on, että ei ole olemassa erityisruokavalioita, vaan ainoastaan erityisiä asiakkaita. Näitä seikkoja huomioimme toteuttamassamme konseptissa.

Toteutimme konseptin lisäksi kaikki siihen liittyvät markkinointimateriaalit, kuten videon, tuote- ja opaskyltit sekä pöytätabletit.

TULOKSET

Hotellivieraat ovat ottaneet uuden konseptin innokkaasti vastaan. Uudet, kiinnostavat aamiaistuotteet ovat nostaneet aamiaisen profiilia entistäkin korkeammalle tasolle.

TIIMI

Miia Rantalainen / Projektijohto
Johanna Palm / Graafinen suunnittelu
Saara Harju / Copywriting
Anna Valkonen / Copywriting
Elina Savenius / Videotuotanto