Mistä tietää, kuinka oma some-viestintä on onnistunut? Onko yrityksesi sosiaalisen median käyttö tavoitteellista? Ilmeen arkeen kuuluu erilaisten mittareiden ja analytiikkatyökalujen hyödyntäminen. Keräämme asiakkaillemme dataa siitä, mitä heidän sosiaalisessa mediassaan oikeasti tapahtuu ja onko viestintä onnistunutta. Kerättävää tietoa on paljon, aina jaoista, klikkauksista, tykkäyksistä, kommenteista, kävijämääristä ja ajankäytöstä kävijätietoihin asti.
Somen analysointi on aina kanava- ja organisaatiokohtaista. Ensin selvitämme, mitä yritys tavoittelee ja haluaa saada aikaan sosiaalisen median kanavissaan. Kun tavoitteet löytyvät, tehdään some-suunnitelma, johon määritellään konkreettiset mittarit. Mittareilla mitataan tavoitteisiin pääsyä ja onnistumista. Tuloksia vertaillaan jatkuvasti ja hyödynnetään sosiaalisen median ja lopulta koko organisaation toiminnan kehittämiseen.
Kerromme mielellämme lisää, miten Ilme voi auttaa tekemään verkkosivuistasi entistä paremmat.
Jätä yhteystietosi, ja otamme sinuun yhteyttä.