2,5 miljoonaa suomalaista käyttää päivittäin Facebookia. Instagramia käyttää puolestaan joka päivä miljoona suomalaista. Sosiaalinen media on myös varttuneempien juttu. Kaksi kolmesta viisikymppisestä käyttää aktiivisesti somea ja kuusikymppisistäkin liki puolet. Onko sinulla varaa rajata tätä massaa enää markkinoinnissa pois?

Ihmisten tarpeet ja osaaminen somessa toimimiseen vaihtelevat paljon, etenkin kun tarkoitus olisi hyödyntää kanavia ammatillisesti. Olemme Ilmeessä rakentaneet erilaisia koulutuspaketteja, jotka räätälöimme aina jokaisen asiakkaan tarpeisiin. Tilanteesta riippuen saatamme yrityksen edustajat kädestä pitäen kohti ensi askeleita sosiaalisessa mediassa. Toisen firman työntekijöistä voimme valmentaa työntekijälähettiläitä ja alalla entistä tunnetumpia asiantuntijoita. Kolmannelle opetamme uuden kanavan käyttöä, ja neljännen kanssa hiomme yritysblogin kuntoon.

Sosiaalinen media muuttuu ja kehittyy hurjaa vauhtia, ja joskus myös perustietojen päivittäminen on paikallaan. Autamme mielellämme digimurroksen jokaisella askeleella. Voit pyytää meiltä tukea tai avaimet käteen -palvelua yrityksesi some-tilien ylläpidossa. Pelottavinta mitä sinulle voi somessa tapahtua, on antaa kilpailijoidesi hallita kanavaa sinun katsoessa sivusta.

 

Jani Kinnunen

Jani Kinnunen on paitsi Ilmeen digistrategi myös yhden Suomen suosituimman ruokablogin, Sivumaun, pitäjä. Jani innostuu verkossa keskustelun herättämisestä ja normien haastamisesta. Yhteystiedot: jani@ilme.fi | 040 662 5399