Vuonna 2013 Helsinki Business and Science Parkin yrityskehitysosaaminen ja Viikki Food Centren elintarvikealan asiantuntemus yhdistyivät yhdeksi asiantuntijaorganisaatioksi. Muun muassa kuluttaja- ja markkinatutkimuksia, tuotekehitys- ja analyysipalveluita ja yritysten kansainvälistymispalveluita tarjoava organisaatio halusi uudenlaiselle toiminnalle selkeämmän ja yritysmäisemmän identiteetin. Myös yhtiön viestintää haluttiin muuttaa vähemmän tutkimuspainotteiseksi.

Ilme toteutti HBSP:lle kokonaisvaltaisen identiteettiuudistuksen, johon kuului muun muassa nimen, ulkoasun, verkkosivujen, ydinviestin, esitteistön ja messuosaston uudistaminen. Yhtiön palvelut suunnattiin selvästi kolmelle eri kohderyhmälle ja yritysviestintä uudistettiin uuden identiteetin mukaisesti selkeäksi, asiakaslähtöiseksi ja yritysmäisemmäksi. HBSP muuttui ruoka-alan teeman mukaisesti Makeryksi ja siitä rakennettiin markkinoilla erottuva brändi.

www.makery.fi

Jaa:

Katso myös:

  • MAMK / KYAMK
  • Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy
  • Stala
  • Lahti Aqua
  • Renor
  • 4Event
  • AINOA
  • Elematic
  • Europcar
  • Future Group
  • Hanakat
  • Hilton
  • Järvikylä
  • Lahti Energia
  • PAM
  • Pelicans
  • Rengascenter
  • Scandic
  • Stalatube
  • Suomen Hiiva
  • Tukes
  • UPM Bonvesta
  • Uponor
  • Kauppakeskus Valo
  • Valtra
  • Vierumäki
  • Woikoski